DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12294
|
Назва: | Розвивальне середовище як основа екологічної освіти дошкільників |
Автори: | Карапузова, І.В. Гнізділова, О.А. |
Ключові слова: | дошкільники розвивальне середовище екологічна освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Екологічна освіта є одним з найважливіших завдань сучасності, це не лише процес цілеспрямованого впливу суспільства на дітей та їх ставлення до природного середовища, а й простір міжособистісних стосунків, у яких формується цілісна культура особистості та її невід’ємна екологічна складова. Така освіта покликана значно посилити пізнавальні можливості дітей завдяки формуванню у них допитливості та стійкого інтересу до довкілля.
Вивченням проблем екологічної освіти дошкільників займалися видатні педагоги минулого: К. Ушинський, В. Сухомлинський, С. Русова. І в наш час багато науковців та педагогів-практиків присвятили свої дослідження даній проблемі. Серед них Н. Лисенко, Н. Яришева, Н. Глухова, В. Скребець, С. Ніколаєва, З. Плохій, Н. Кондратьєва та ін. |
Опис: | Карапузова І. В. Розвивальне середовище як основа екологічної освіти дошкільників / І. В. Карапузова, О. А. Гнізділова // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 31-33. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12294 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|