DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12276

Назва: Проектування освітнього середовища ЗДО як умова забезпечення адаптації дошкільників
Автори: Бурсова, С.С.
Ключові слова: освітнє середовище
адаптація
дошкільники
дошкільна освіта
заклад дошкільної освіти
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Актуальність проектуванням сучасного освітнього середовища у нашому дослідженні зумовила необхідність забезпечення належних умов для полегшення перебігу процесу адаптації дітей до закладів дошкільної освіти. Враховуючи особистісно-орієнтовану модель виховання дітей дошкільного віку, вихователеві необхідно спроектувати так середовище, щоб кожна дитина, за бажанням, могла знайти собі місце для заняття та індивідуальної діяльності.
Опис: Бурсова С. С. Проектування освітнього середовища ЗДО як умова забезпечення адаптації дошкільників / С. С. Бурсова // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 11-13.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12276
Розташовується у зібраннях:Проектування позитивного життєвого простору особистості

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Bursova.pdf572,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок