DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12259

Назва: Проблеми навчання письма першокласників з низьким рівнем готовності до нього
Автори: Прищепа, О.Ю.
Ключові слова: навчання письма
першокласник
графічні навички
підготовка до школи
письмова діяльність
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Успішність дітей у навчанні письма можлива тільки за правильної організації диференційованої роботи з ними. Під час проведення диференційованої роботи у процесі навчання письма у полі зору вчителя мають знаходитися три групи першокласників: з низьким, достатнім і високим рівнем готовності. Звісно високий рівень готовності до навчання письма може бути умовним. Найбільше уваги потребують учні з низьким рівнем підготовки. Відомо, що процес навчання письма являє собою складну аналітикосинтетичну діяльність. У структурі письма єдиний асоціативний ланцюг, а саме зв’язок між руховою реакцією, побаченим, почутим і промовленим. Тож, у механізмі письма важливе значення має взаємодія мовнорухового і загальнорухового аналізаторів.Графічна навичка – не тільки дії, що спираються на м’язові зусилля, але й перекодування одиниць мовлення в графічні знаки (букви), яке вимагає правильного співвідношення звука і букви, дотримання графічних і орфографічних правил.
Опис: Прищепа О. Ю. Проблеми навчання письма першокласників з низьким рівнем готовності до нього / О. Ю. Прищепа // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 49-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12259
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf315,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок