DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12259
|
Назва: | Проблеми навчання письма першокласників з низьким рівнем готовності до нього |
Автори: | Прищепа, О.Ю. |
Ключові слова: | навчання письма першокласник графічні навички підготовка до школи письмова діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Успішність дітей у навчанні письма можлива тільки за правильної організації диференційованої роботи з ними. Під час проведення диференційованої роботи у процесі навчання письма у полі зору вчителя мають знаходитися три групи першокласників: з низьким, достатнім і високим рівнем готовності. Звісно високий рівень готовності до навчання письма може
бути умовним. Найбільше уваги потребують учні з низьким рівнем підготовки.
Відомо, що процес навчання письма являє собою складну аналітикосинтетичну діяльність. У структурі письма єдиний асоціативний ланцюг, а саме
зв’язок між руховою реакцією, побаченим, почутим і промовленим. Тож, у механізмі письма важливе значення має взаємодія мовнорухового і загальнорухового аналізаторів.Графічна навичка – не тільки дії, що спираються на м’язові зусилля, але й перекодування одиниць мовлення в графічні знаки (букви), яке вимагає правильного співвідношення звука і букви, дотримання графічних і орфографічних правил. |
Опис: | Прищепа О. Ю. Проблеми навчання письма першокласників з низьким рівнем готовності до нього / О. Ю. Прищепа // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 49-52. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12259 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|