|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12255
|
Назва: | Формування логіко-математичної компетентності у дошкільників з порушенням зору |
Автори: | Наборозняк, О.М. Хіля, А.В. |
Ключові слова: | логіко-математична компетентність порушення зору дошкільник дошкільна освіта освіта дітей з порушенням зору |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Порушення зору, значно звужують можливості набуття дитиною сенсорного досвіду, викликаючи цілий ряд особливостей психічного розвитку, знижує пізнавальну активність дитини, що негативно впливає й на засвоєння математичних понять. Саме тому процес формування елементарних
математичних уявлень у дошкільника з порушеним зором вимагає спеціальної
організації, застосування засобів, методів, спеціальних педагогічних технологій роботи, спрямованих на корекцію пізнавальних процесів та збагачення
сенсорного досвіду дитини. За Базовою програмою логіко-математична компетентність дошкільника
визначається як здатність дитини самостійно, в обсязі, що відповідає її вікові, здійснювати такі операції: класифікацію геометричних фігур, предметів та множин; серіацію (впорядкування) предметів за величиною, масою, об’ємом,
розташуванням у просторі й часі; обчислення та вимірювання кількості,
відстані, розміру, довжини, ширини, висоти, об’єму, маси, часу. |
Опис: | Наборозняк О. М. Формування логіко-математичної компетентності у дошкільників з порушенням зору / О. М. Наборозняк, А. В. Хіля // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 37-39. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12255 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|