DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12254
|
Назва: | Роль підготовки майбутніх учителів початкової школи до краєзнавчої роботи в умовах оновлення освітнього середовища |
Автори: | Крамська, З.М. |
Ключові слова: | підготовка майбутнього вчителя освітнє середовище краєзнавча робота початкова школа |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Серед 10 ключових компетентностей, на формування яких націлює Концепція Нової української школи, у контексті нашого дослідження ключову роль відіграють принаймні дві: соціальна та громадянська, а також обізнаність та самовираження у сфері культури. Підготовка до формування цих компетентностей стає можливою завдяки оновлення освітнього середовища, а
провідну роль у цьому процесі відіграє краєзнавча робота, готувати до якої слід майбутніх учителів початкової школи заздалегідь, тобто на етапі навчання у
вищій школі. Соціальна та громадянська компетентності передбачає всі «форми
поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, в сім’ї, на роботі. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів. Повага
до закону, дотримання прав людини і підтримка соціокультурного
різноманіття». |
Опис: | Крамська З. М. Роль підготовки майбутніх учителів початкової школи до краєзнавчої роботи в умовах оновлення освітнього середовища / З. М. Крамська // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 34-37. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12254 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|