DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12246

Назва: Формування цінностей особистості молодшого школяра у процесі створення освітнього середовища Нової української школи
Автори: Богута, В.М.
Ключові слова: молодший школяр
Нова українська школа
НУШ
освітнє середовище
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Система ціннісних орієнтацій особистості виражає її змістовне відношення до соціальної дійсності, що визначає мотивацію власної поведінки людини та істотно впливає на всі сторони її діяльності. Узагальнення дослідницьких підходів до розуміння проблеми формування цінностей особистості як складного соціально-психологічного феномену робить можливим висновок стосовно того, що спрямованість і зміст активності особи визначає загальний підхід людини до світу, до себе, надаючи сенс і напрям особистим позиціям, поведінці та вчинкам. Зважаючи на те, що набір цінностей, які засвоює індивід у процесі соціалізації йому «транслює» саме суспільство, формування системи ціннісних орієнтацій дітей молодшого шкільного віку виявляється особливо актуальною проблемою.
Опис: Богута В. М. Формування цінностей особистості молодшого школяра у процесі створення освітнього середовища Нової української школи / В. М. Богута // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 16-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12246
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf312,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок