DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12240

Назва: Формування екологічної культури молодших школярів засобами естетотерапії
Автори: Федій, О.Андр.
Зуб, Ю.С.
Ключові слова: екологічна культура
екологічна свідомість
екологічна рефлексія
естетотерапія
засоби естетотерапії
природотерапія
молодший шкільний вік
початкова освіта
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено огляд наукових досліджень екологічної культури особистості та особливості її формування в контексті освітнього процесу в початковій школі. Автори висвітлюють основні форми та методами естетотерапевтичного впливу з метою формування в учнів природовідповідної діяльності та бережливого ставлення до оточуючого середовища. У статті наголошується, що педагог є центральною фігурою в екологічній освіті молодших школярів, адже саме він формує адекватне екологічне світобачення учнів молодшого шкільного віку.
Опис: Федій О. А. Формування екологічної культури молодших школярів засобами естетотерапії / О. А. Федій, Ю. С. Зуб // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2018. – С. 125-134.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12240
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf217,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок