DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12236

Назва: Підготовка майбутніх учителів початкової школи до краєзнавчої роботи засобами музейної педагогіки
Автори: Павленко, Ю.Г.
Ключові слова: майбутній вчитель
музейна педагогіка
краєзнавча робота
початкова школа
професійна підготовка майбутніх вчителів
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті описано власний досвід автора з цілеспрямованої підготовки майбутніх учителів початкової школи до краєзнавчої роботи засобами музейної педагогіки. Визначено педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування відповідної готовності на основі діяльнісного, компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходів та з’ясовано роль музейних засобів у формуванні здатності шанувати традиції своєї сім’ї й своєї Батьківщини, а також розкритті творчого потенціалу особистості в умовах сучасного життя.
Опис: Павленко Ю. Г. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до краєзнавчої роботи засобами музейної педагогіки / Ю. Г. Павленко // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2018. – С. 95-102.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12236
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf205,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок