DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12226
|
Назва: | Інтеграція освітніх програм - чинник формування професіоналізму вчителя початкової школи в умовах закладу вищої освіти |
Автори: | Мачинська, Н.І. |
Ключові слова: | інтеграція інтегрований підхід професійна підготовка освітні програми міжпредметні зв'язки заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі інтеграції навчання, застосуванню інтегрованого підходу у побудові освітніх програм
професійної підготовки фахівця початкової освіти; проаналізовано різні
підходи до тлумачення поняття «інтеграція». Зазначено, що передумовою
виникнення інтегрованого підходу в освіті слугувало використання міжпредметних зв’язків. Визначено послідовність впровадження інтегрованих освітніх програм у практику роботи закладів вищої освіти,
схарактеризовано переваги та проблемні сторони використання інтегрованих освітніх програм у професійній підготовці вчителя
початкової школи. |
Опис: | Мачинська Н. І. Інтеграція освітніх програм - чинник формування професіоналізму вчителя початкової школи в умовах закладу вищої освіти / Н. І. Мачинська // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2018. – С. 15-22. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12226 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|