DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11937
|
Назва: | Розвиток професійної компетентності вчителів географії у системі післядипломної освіти |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | вчитель географії професійна компетентність післядипломна освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У системі післядипломної педагогічної освіти вчителів географії мають розвиватися основні компоненти структури їхньої професійної компетентності, серед яких виділимо такі: мотиваційно-ціннісний; система професійно важливих якостей; система здібностей вчителя; когнітивний (знання географії, педагогіки, психології, інших суміжних галузей); афективний (позитивне емоційно-оцінне ставлення до свого предмета – географії, здатність до емоційно-вольової регуляції поведінки); конативний (уміння, навички, педагогічна техніка, поведінка). Через інтеграцію цих структурних компонентів формуються універсальні та професійні компетенції вчителя географії. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Розвиток професійної компетентності вчителів географії у системі післядипломної освіти / В. Ю. Стрельніков // Освітні й наукові виміри географії та туризму: матер. ІІ Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 26 квітня 2019 р.) / відп. ред. О. А. Федій. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2019. – С. 15-20. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11937 |
Розташовується у зібраннях: | Освітні й наукові виміри географії та туризму (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|