DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11644
|
Назва: | Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів |
Автори: | Носко, М.О. Проніков, О.К. Терентьєва, Н.О. |
Ключові слова: | технології навчання підготовка майбутнього вчителя вищий навчальний заклад освітні компетентності майбутній учитель |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено аналіз технологій навчання як супроводу підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти (ЗВО). Зазначається, що технологія є певним механізмом, який повинен привести у перетворюючий рух педагогічну дійсність, всю систему вищої освіти. Проблеми технологій навчання є породженням усвідомлення викладачами ЗВО відриву педагогічної науки від практики. Рушійною силою цього перетворення є практико-орієнтована наука. Наголошується на зустрічному русі теорії та практики, які й породжують технологію. Проаналізовано використання технологій навчання при формуванні освітніх компетентностей у процесі підготовки майбутніх учителів. |
Опис: | Носко М. О. Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів / М. О. Носко, О. К. Проніков, Н. О. Терентьєва // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 138-142. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11644 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(21)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|