DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11630

Назва: Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до навчально-тренувальної діяльності з використанням засобів фітнесу
Автори: Жамардій, В.О.
Ключові слова: адаптація
вікові особливості
навчально-тренувальна діяльність
студенти-першокурсники
фізичне виховання
фітнес
фітнес-технології
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Розглядається проблема соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до навчально-тренувальної діяльності з використанням засобів фітнесу. З’ясовано, що поняття соціально-психологічної адаптації можна розглядати як процес пристосування студентів-першокурсників до нових умов навчально-тренувальної діяльності у закладі вищої педагогічної освіти, входження у фізкультурно-освітнє середовище, засвоєння його норм, вироблення моделі поведінки та навчально-тренувальної діяльності. Визначено, що соціально-психологічна адаптація студентів-першокурсників на початкових етапах навчально-тренувальної діяльності обумовлена рядом закономірних особливостей і характеризується великим обсягом матеріалу, високою самостійністю і відповідальністю. Найбільші складнощі полягають у зміні соціальної позиції студентів-першокурсників під час переходу зі шкільного соціуму, методів і засобів навчально-тренувальної діяльності, взаємозв’язків, відносин і стереотипів поведінки. Доведено, що одним із найбільш ефективних організаційних механізмів забезпечення успішної адаптації студентів-першокурсників до навчально-тренувальної діяльності з використанням засобів фітнесу є соціально-психологічна адаптація, яка об’єднує зусилля викладачів із фізичного виховання. Основними формами навчально-тренувальної діяльності мають стати тренінги, круглі столи, залучення студентів-першокурсників до активної навчально-тренувальної та змагальної діяльності під час навчання у закладі вищої педагогічної освіти.
Опис: Жамардій В. О. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до навчально-тренувальної діяльності з використанням засобів фітнесу / В. О. Жамардій // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 75-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11630
Розташовується у зібраннях:2018(21)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Zhamardiy.pdf293,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок