DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11472
|
Назва: | Формування професійної компетентності майбутнього лікаря як педагогічна проблема |
Автори: | Мороховець, Г.Ю. Макаренко, О.В. Стеценко, С.А. |
Ключові слова: | компетентність майбутній лікар фахова підготовка лікаря компетентнісний підхід |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У безперервному процесі підготовки лікарів останні роки показником якості навчання виступає не рівень засвоєних знань, умінь та навичок, а рівень професійної компетентності. У свою чергу, поняття «лікарський професіоналізм» нині набуває дещо ширшого значення і у процесі підготовки лікаря характеризується практичним спрямуванням результатів навчання, тобто засвоєнням студентами не готового знання, а самостійним формулюванням понять, необхідних для вирішення певної задачі.
У статті проаналізовано сучасний стан досліджуваної проблеми, обґрунтовано основні педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх лікарів. |
Опис: | Мороховець Г. Ю. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря як
педагогічна проблема / Г. Ю. Мороховець, О. В. Макаренко, С. А. Степаненко // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 184-189. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11472 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|