DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11431
|
Назва: | Роль рационально-теоретического и эмоционально-образного подходов в становлении педагогики А. С. Макаренко |
Автори: | Гриценко, Л.И. |
Ключові слова: | герменевтичний підхід колектив як модель стосунків у суспільстві цілісна особистість особистість гуманістична методологія способи осягнення світу Макаренко А.С. цілісність педагогічної системи |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматривается специфика реализации в педагогике А.С.Макаренко единства целей воспитания человека как целостной личности и создания целостной педагогической системы на основе использования двух взаимодополняющих способов: рационально-научного и эмоционально-образного с опорой на третий способ – практико-деятельностный. Такой интегративный подход связан с личностными качествами выдающегося педагога, что
находится в русле профессиогенеза, то есть становления профессионала в пространстве своих качеств и событий, происходящих в его жизни. |
Опис: | Гриценко Л. І. Роль раціонально-теоретичного і емоційно образного підходів у становленні педагогіки А.С. Макаренка / Л. І. Гриценко // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 72-80. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11431 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|