DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11431

Назва: Роль рационально-теоретического и эмоционально-образного подходов в становлении педагогики А. С. Макаренко
Автори: Гриценко, Л.И.
Ключові слова: герменевтичний підхід
колектив як модель стосунків у суспільстві
цілісна особистість
особистість
гуманістична методологія
способи осягнення світу
Макаренко А.С.
цілісність педагогічної системи
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается специфика реализации в педагогике А.С.Макаренко единства целей воспитания человека как целостной личности и создания целостной педагогической системы на основе использования двух взаимодополняющих способов: рационально-научного и эмоционально-образного с опорой на третий способ – практико-деятельностный. Такой интегративный подход связан с личностными качествами выдающегося педагога, что находится в русле профессиогенеза, то есть становления профессионала в пространстве своих качеств и событий, происходящих в его жизни.
Опис: Гриценко Л. І. Роль раціонально-теоретичного і емоційно образного підходів у становленні педагогіки А.С. Макаренка / Л. І. Гриценко // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 72-80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11431
Розташовується у зібраннях:2017(20)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Grytsenko.pdf293,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок