DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2012(27) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1132

Назва: Місце діалектики в освітній системі Алкуїна Йоркського
Автори: Цебрій, І.В.
Ключові слова: Алкуїн Йоркський
науково-практичний потенціал
освітні системи
технологічний компонент філософської моделі
місце діалектики у вільних мистецтвах
історія освіти
історія філософії
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано науковий потенціал діалектики в середньовічній системі тривіуму та квадріуму, його головний продукт — високу логічно-мовленнєву культуру випускників Турської та Ахенської шкіл.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1132
Розташовується у зібраннях:2012(27)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tsebri.pdf358,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок