DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2011(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1124
|
Назва: | Релігійно-ціннісний аналіз підприємницько-ринкової діяльності: історико-філософський контекст |
Автори: | Войнаровська, Л.І. |
Ключові слова: | протестантська етика католицизм утилітаризм підприємництво мораль легітимація капіталізм |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджуються аксіологічні, духовно-
культурні принципи взаємозв’язку релігії і підприємницької діяльності в період її становлення. Здійснюється розмежування ролі протестантизму та католицизму і їх впливу на процес становлення капіталізму, показано зміну способу діяльності людини, що закономірно вело до виникнення її нового типу — «людини економічної». Аналізується сутність «протестантської етики» та становлення нової, утилітарної моралі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1124 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|