DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2011(26) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1124

Назва: Релігійно-ціннісний аналіз підприємницько-ринкової діяльності: історико-філософський контекст
Автори: Войнаровська, Л.І.
Ключові слова: протестантська етика
католицизм
утилітаризм
підприємництво
мораль
легітимація
капіталізм
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються аксіологічні, духовно- культурні принципи взаємозв’язку релігії і підприємницької діяльності в період її становлення. Здійснюється розмежування ролі протестантизму та католицизму і їх впливу на процес становлення капіталізму, показано зміну способу діяльності людини, що закономірно вело до виникнення її нового типу — «людини економічної». Аналізується сутність «протестантської етики» та становлення нової, утилітарної моралі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1124
Розташовується у зібраннях:2011(26)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Voynarov.pdf311,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок