DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2007) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11093
|
Назва: | Особливості педагогічної технології екологічної освіти |
Автори: | Гончарук, И.М. Бриль, Г.К. |
Ключові слова: | педагогічні технології екологічна освіта технології навчання |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Технологія навчання — новий напрямок у педагогічній науці, яке займається конструюванням оптимальних навчальних систем, проектуванням навчальних процесів. В основі педагогічної технології полягає
ідея повної керованості навчальним процесом, проектування і відтвореності навчального циклу. Істотною межею технології навчання є відтвореність навчального циклу, тобто можливість його повторення будь-яким учителем.
Цикл навчання містить: встановлення мети навчання; попередня оцінка рівня освіти; навчання, сукупність навчальних процедур і коректування згідно з результатами зворотного зв’язку; підсумкова оцінка
результатів і постановка нової мети.
Навчальний процес набуває модульного характеру: складається з
блоків-модулів, кожний з яких представляє цикл навчання за темою. |
Опис: | Гончарук И. М. Особливості педагогічної технології екологічної освіти / И. М. Гончарук, Г. К. Бриль //
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. — Полтава: Астрая, 2007. – С. 238-239. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11093 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2007)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|