DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10861
|
Назва: | Психологічні портрети старшокласників і педагогів: контекст колективної суб’єктності |
Автори: | Сухенко, Я.В. |
Ключові слова: | екстраверсія акцентуації копінг-стратегії осмисленість життя колективний суб’єкт толерантність до невизначеності саморегуляція психологічний портрет старшокласник педагог |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлені результати порівняльного дослідження психофізичних, характерологічних, регуляторних, ціннісних характеристик старшокласників і педагогічних працівників. Зроблено висновки щодо їх потенційності та компліментарності в динаміці колективного суб’єкта психолого-педагогічної взаємодії. |
Опис: | Сухенко Я. В. Психологічні портрети старшокласників і педагогів: контекст колективної суб’єктності / Я. В. Сухенко // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 121-135. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10861 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|