DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10861

Назва: Психологічні портрети старшокласників і педагогів: контекст колективної суб’єктності
Автори: Сухенко, Я.В.
Ключові слова: екстраверсія
акцентуації
копінг-стратегії
осмисленість життя
колективний суб’єкт
толерантність до невизначеності
саморегуляція
психологічний портрет
старшокласник
педагог
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті представлені результати порівняльного дослідження психофізичних, характерологічних, регуляторних, ціннісних характеристик старшокласників і педагогічних працівників. Зроблено висновки щодо їх потенційності та компліментарності в динаміці колективного суб’єкта психолого-педагогічної взаємодії.
Опис: Сухенко Я. В. Психологічні портрети старшокласників і педагогів: контекст колективної суб’єктності / Я. В. Сухенко // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 121-135.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10861
Розташовується у зібраннях:2018(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sukhenko.pdf543,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок