| 
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
 Психологія і особистість >
 2018(2) >
 
        
            | Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10861 |  
 
| Назва: | Психологічні портрети старшокласників і педагогів: контекст колективної суб’єктності |  | Автори: | Сухенко, Я.В. |  | Ключові слова: | екстраверсія акцентуації
 копінг-стратегії
 осмисленість життя
 колективний суб’єкт
 толерантність до невизначеності
 саморегуляція
 психологічний портрет
 старшокласник
 педагог
 |  | Дата публікації: | 2018 |  | Короткий огляд (реферат): | У статті представлені результати порівняльного дослідження психофізичних, характерологічних, регуляторних, ціннісних характеристик старшокласників і педагогічних працівників. Зроблено висновки щодо їх потенційності та компліментарності в динаміці колективного суб’єкта психолого-педагогічної взаємодії. |  | Опис: | Сухенко Я. В. Психологічні портрети старшокласників і педагогів: контекст колективної суб’єктності / Я. В. Сухенко // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 121-135. |  | URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10861 |  | Розташовується у зібраннях: | 2018(2) 
 |  
 
    
     Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.   |