DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10728

Назва: Експериментальне вивчення рівнів сформованості толерантності у старших дошкільників
Автори: Скрипник, Н.І.
Ключові слова: толерантність
старші дошкільники
діти дошкільного віку
рівні сформованості толерантності
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Нашою метою є висвітлення основних положень та завдань програми експериментального вивчення рівнів сформованості толерантних взаємин старших дошкільників. Експериментальне дослідження передбачало виявлення загальної тенденції досліджуваного явища. До комплексу методів, якими ми керувалися, належали: спостереження за всіма учасниками освітнього процесу, проведення анкетування та бесід з ними; аналіз результатів продуктів діяльності (планів роботи вихователів, малюнків дітей); аналіз ігрових завдань та проблемних ситуацій; кількісний та якісний аналіз результатів експерименту (математична обробка даних).
Опис: Скрипник Н. І. Експериментальне вивчення рівнів сформованості толерантності у старших дошкільників / Н. І. Скрипник // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 160-163.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10728
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
30.pdf259,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок