DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10721
|
Назва: | Активізація усного мовлення у дітей із ЗНМ засобами музики |
Автори: | Панченко, Ю. |
Ключові слова: | активізація усного мовлення мовлення діти порушення мовлення музика терапія музикой музикотерапія |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні умови розвитку суспільства і зміни в системі освіти в умовах ринкової економіки диктують необхідність зміни змісту освіти, серйозну організаційно-методичну перебудову освітнього процесу й гостро порушується питання всебічного гармонійного розвитку особистості дітей з особливими потребами з метою подальшої успішної їх соціалізації. Процес реорганізації всієї системи освіти має на увазі як появу нових ефективніших психолого-педагогічних підходів до організації виховання і навчання дітей дошкільного віку, так і дітей з порушеннями мовлення. Складні соціально-економічні умови життя, стан екології, що погіршується, одночасно з цим неухильно зростаючі вимоги до рівня освіти дошкільників, що викликає необхідність в пошуку раціональних, економних, технологічних методик, які сприяють розвитку мовлення у дітей. |
Опис: | Панченко Ю. Активізація усного мовлення у дітей із ЗНМ засобами музики / Ю. Панченко // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб.
наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-
20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний
педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 130-132. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10721 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|