DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10716
|
Название: | Реалізація принципу наступності у математичній підготовці старших дошкільників та молодших школярів |
Авторы: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключевые слова: | принцип наступності в освіті старший дошкільний вік молодший шкільний вік математична підготовка дидактична гра індивідуалізація навчання наочні засоби навчання |
Issue Date: | 2010 |
Краткий осмотр (реферат): | На сучасному етапі розвитку національної системи освіти однією з актуальних є проблема забезпечення наступності в навчанні. У Законі України «Про освіту» зазначено, що саме наступність є однією з умов здійснення неперервності здобуття знань, яка має забезпечити єдність, взаємозв’язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання і виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних щаблях освіти. Наступність є важливою умовою цілісності та ефективності педагогічного процесу, фактором, що визначає логіку й послідовність розвитку особистості, поступовий перехід від одного вікового етапу до наступного. |
Описание: | Мірошніченко Т. В. Реалізація принципу наступності у математичній підготовці старших дошкільників та молодших школярів / Т. В. Мірошніченко // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб.
наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-
20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний
педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 101-106. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10716 |
Appears in Collections: | Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|