DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2008(5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/107

Назва: Розвиток теорії і практики педагогічного проектуваня
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: Макаренко А.С.
Сухомлинський В.О.
Костюк Г.С.
проект
проектування
педагогічна система
дидактична система
Дата публікації: 2008
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Наведений аналіз розвитку теорії і практики педагогічного проектування, започатковані А.С. Макаренком. Зроблений висновок про актуальність запропонованої автором концепції проектування дидактичних систем, яка ґрунтується на ідеях А.С. Макаренка,В.О Сухомлинського, Г.С. Костюка та інших вітчизняних дослідників. Проектування розглядається як цілеспрямована діяльність педагога щодо створення проекту як інноваційної моделі дидактичної системи, орієнтованої на масове використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/107
Розташовується у зібраннях:2008(5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
strelnikov.pdf83,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок