DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2008(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/107
|
Назва: | Розвиток теорії і практики педагогічного проектуваня |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | Макаренко А.С. Сухомлинський В.О. Костюк Г.С. проект проектування педагогічна система дидактична система |
Дата публікації: | 2008 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Наведений аналіз розвитку теорії і практики педагогічного проектування, започатковані А.С. Макаренком. Зроблений висновок про актуальність запропонованої автором концепції проектування дидактичних систем, яка ґрунтується на ідеях А.С. Макаренка,В.О Сухомлинського, Г.С. Костюка та інших вітчизняних дослідників. Проектування розглядається як цілеспрямована діяльність педагога щодо створення проекту як інноваційної моделі дидактичної системи, орієнтованої на масове використання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/107 |
Розташовується у зібраннях: | 2008(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|