DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10698

Назва: Особливості підготовки вихователів ДНЗ до діагностики та корекції розвитку мовлення дітей раннього віку
Автори: Мартинчук, О.В.
Гавриленко, С.
Ключові слова: вихователь ДНЗ
розвиток мовлення дітей раннього віку
підготовка вихователів
діагностика
корекція мовлення
показники затримки мовленнєвого розвитку дитини
психолого-педагогічний супровід дітей із затримкою мовленнєвого розвитку
діти раннього віку
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): У статі представлено особливості підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів до діагностики та корекції розвитку мовлення дітей раннього віку, висвітлено показники затримки мовленнєвого розвитку дитини третього року життя та завдання її психолого-педагогічного супроводу в освітньому процесі ДНЗ загального типу, що є змістовим компонентом підготовки педагогів дошкільної освіти. З кожним роком спостерігається суттєве збільшення кількості дітей раннього віку, котрі відвідують дошкільні навчальні заклади і мають відхилення психофізичного розвитку.
Опис: Мартинчук О. В. Особливості підготовки вихователів ДНЗ до діагностики та корекції розвитку мовлення дітей раннього віку / О. В. Мартинчук, С. Гавриленко // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 88-94.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10698
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf274,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок