DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10695
|
Назва: | Структурні компоненти естетотерапевтичної діяльності вчителя початкової школи |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | естетотерапія початкова школа вчитель |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Гуманістичний підхід до організації навчально-виховного процесу початкової школи передбачає спрямованість учителя на індивідуально-творчий розвиток дитини, її потреб, інтересів, а також створення сприятливих умов формування повноцінної людської особистості. У ході реалізації вчителем початкових класів основних завдань педагогічного процесу, важливого значення набуває активізація емоційно-чуттєвої сфери молодшого школяра за допомогою різноманітних естетотерапевтичних засобів упливу, зокрема казки, гри, мистецтва, природи, спілкування тощо.
Вказані засоби є традиційними для гуманної педагогіки психолого-педагогічними методами впливу на особистість, але виокремлення та практичне використання їх гармонізуючого, терапевтичного потенціалу набуває першочергового значення в структурі професійної діяльності сучасного педагога. |
Опис: | Мірошніченко Т. В. Структурні компоненти естетотерапевтичної діяльності вчителя початкової школи / Т. В. Мірошніченко // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: збірник матеріалів Всеукраїнського науково-практичного семінару (Полтава, 16-17 березня 2017). – Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2017. – С. 32-34. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10695 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|