DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10695

Назва: Структурні компоненти естетотерапевтичної діяльності вчителя початкової школи
Автори: Мірошніченко, Т.В.
Ключові слова: естетотерапія
початкова школа
вчитель
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Гуманістичний підхід до організації навчально-виховного процесу початкової школи передбачає спрямованість учителя на індивідуально-творчий розвиток дитини, її потреб, інтересів, а також створення сприятливих умов формування повноцінної людської особистості. У ході реалізації вчителем початкових класів основних завдань педагогічного процесу, важливого значення набуває активізація емоційно-чуттєвої сфери молодшого школяра за допомогою різноманітних естетотерапевтичних засобів упливу, зокрема казки, гри, мистецтва, природи, спілкування тощо. Вказані засоби є традиційними для гуманної педагогіки психолого-педагогічними методами впливу на особистість, але виокремлення та практичне використання їх гармонізуючого, терапевтичного потенціалу набуває першочергового значення в структурі професійної діяльності сучасного педагога.
Опис: Мірошніченко Т. В. Структурні компоненти естетотерапевтичної діяльності вчителя початкової школи / Т. В. Мірошніченко // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: збірник матеріалів Всеукраїнського науково-практичного семінару (Полтава, 16-17 березня 2017). – Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2017. – С. 32-34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10695
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Тези_Полтава.PDF269,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок