DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10695

Название: Структурні компоненти естетотерапевтичної діяльності вчителя початкової школи
Авторы: Мірошніченко, Т.В.
Ключевые слова: естетотерапія
початкова школа
вчитель
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): Гуманістичний підхід до організації навчально-виховного процесу початкової школи передбачає спрямованість учителя на індивідуально-творчий розвиток дитини, її потреб, інтересів, а також створення сприятливих умов формування повноцінної людської особистості. У ході реалізації вчителем початкових класів основних завдань педагогічного процесу, важливого значення набуває активізація емоційно-чуттєвої сфери молодшого школяра за допомогою різноманітних естетотерапевтичних засобів упливу, зокрема казки, гри, мистецтва, природи, спілкування тощо. Вказані засоби є традиційними для гуманної педагогіки психолого-педагогічними методами впливу на особистість, але виокремлення та практичне використання їх гармонізуючого, терапевтичного потенціалу набуває першочергового значення в структурі професійної діяльності сучасного педагога.
Описание: Мірошніченко Т. В. Структурні компоненти естетотерапевтичної діяльності вчителя початкової школи / Т. В. Мірошніченко // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: збірник матеріалів Всеукраїнського науково-практичного семінару (Полтава, 16-17 березня 2017). – Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2017. – С. 32-34.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10695
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Тези_Полтава.PDF269,99 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback