DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10693
|
Назва: | Дидактичний аспект використання естетотерапії у початковій школі |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | естетотерапія початкова школа |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із стратегічних завдань модернізації педагогічної освіти в Україні є підвищення якості навчання учнів, формування у школярів прийомів і способів самоосвіти, вихованння інтелектуально розвиненої особистості, що прагне до пізнання. У Концепції нової української школи визначено мету нової школи, яка полягає у різнобічному розвитку, вихованні і соціалізації особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності. |
Опис: | Мірошніченко Т. В. Дидактичний аспект використання естетотерапії у початковій школі / Т. В. Мірошніченко // Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Бердянськ, 14 вересня, 2017 р.). – Бердянськ, 2017. - С. 262 – 266. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10693 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|