DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10693

Назва: Дидактичний аспект використання естетотерапії у початковій школі
Автори: Мірошніченко, Т.В.
Ключові слова: естетотерапія
початкова школа
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Одним із стратегічних завдань модернізації педагогічної освіти в Україні є підвищення якості навчання учнів, формування у школярів прийомів і способів самоосвіти, вихованння інтелектуально розвиненої особистості, що прагне до пізнання. У Концепції нової української школи визначено мету нової школи, яка полягає у різнобічному розвитку, вихованні і соціалізації особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності.
Опис: Мірошніченко Т. В. Дидактичний аспект використання естетотерапії у початковій школі / Т. В. Мірошніченко // Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Бердянськ, 14 вересня, 2017 р.). – Бердянськ, 2017. - С. 262 – 266.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10693
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Стаття_Бердянськ.pdf216,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок