DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10687
|
Название: | Особливості використання інноваційних технологій у процесі валеологічного виховання дошкільників |
Авторы: | Карапузова, І.В. Бурсова, С.С. |
Ключевые слова: | музикотерапія кольоротерапія валеологічне виховання доров’я дошкільників дошкільник виховання дошкільників |
Issue Date: | 2010 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті обґрунтовано вплив кольору та музики на здоров’я дітей дошкільного віку,
особливості використання музикотерапії та кольоротерапії у вихованні дошкільників.
Також визначено особливості впровадження музикотерапії для дітей різного дошкільного віку. Особливістю формування гуманістичної спрямованості особистості є те, що цей процес не можна обмежувати якимись певними формами освітньовиховної роботи, місцем у режимі дня, тривалістю в часі. Дитина здобуває соціальний досвід постійно, а вихователь має постійно насичувати його відповідним змістом. Уся атмосфера дошкільного закладу – поведінка
дорослих, спілкування, спільна діяльність дітей – мають слугувати реалізації
цієї мети. |
Описание: | Карапузова І. В. Особливості використання інноваційних технологій у процесі валеологічного виховання дошкільників / І. В. Карапузова, С. С. Бурсова // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 65-69. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10687 |
Appears in Collections: | Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|