DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10681

Назва: Технологія організації навчального процесу з перепідготовки спеціалістів у педагогічних вишах
Автори: Карапузова, Н.Д.
Ключові слова: навчальний процес
перепідготовка
слухачі
спеціалісти
андрагогічна модель
професійна підготовка
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються особливості організації навчання у процесі перепідготовки спеціалістів вищих педагогічних закладів. З’ясовано, що організація навчального процесу з перепідготовки слухачів базується на андрагогічній моделі і здійснюється відповідно до потреб та життєвого професійного досвіду спеціалістів. Установлено, що педагогічний процес має спрямовуватися на задоволення особистісних запитів слухачів і стимулювати потребу постійного професійного розвитку та вдосконалення.
Опис: Карапузова Н. Технологія організації навчального процесу з перепідготовки спеціалістів у педагогічних вишах / Н. Карапузова // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(1). - С. 125-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10681
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Техн. орг-ї навч процесу з перепідгот спец.pdf269,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок