DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10678

Назва: Стратегія здоров'язбереження в реалізації ергономічного підходу до організації підготовки майбутніх учителів початкової школи
Автори: Карапузова, Н.Д.
Починок, Є.А.
Ключові слова: майбутній учитель
початкова школа
здоров'язбереження
педагогічна ергономіка
ергономічний підхід
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі збереження здоров’я сучасної студентської молоді. Увагу акцентовано на впровадженні здоров’язбережувальних підходів, зокрема на ергономічному, в освітній процес педагогічних університетів. Представлено змістові позиції педагогічної ергономіки як галузі педагогічної науки. Розкрито й проаналізовано сутність та основні положення реалізації ергономічного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи.
Опис: Карапузова Н. Д. Стратегія здоров'язбереження в реалізації ергономічного підходу до організації підготовки майбутніх учителів початкової школи / Н. Д. Карапузова, Є. А. Починок // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 5. - С. 36-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10678
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Стратегія зд-збереж в реаліз ерг підходу.pdf380,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок