DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10673

Назва: Посилення позитивної мотивації майбутніх учителів до опанування методики навчання математики в початковій школі
Автори: Карапузова, Н.Д.
Ключові слова: професійна підготовка
майбутній учитель
учитель початкової школи
початкова школа
методика викладання математики
математика
мотивація
проблемна лекція
комп'ютерна підтримка
музейна педагогіка
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Висвітлено проблему професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи з методики навчання математики. Розглянуто шляхи посилення позитивної мотивації навчання студентів, а саме: використання проблемних лекцій. комп'ютерна підтримка аудиторних і позааудиторних занять, долучання музейного компоненту у процес навчання. На підставі практичного досвіду роботи та теоретичного аналізу науково-педагогічних досліджень установлено факт ефективності використання проблемних лекцій. комп'ютерних і музейних засобів для підготовки майбутніх учителів до професійного вирішення завдань, що виникають у процесі навчання математики молодших школярів.
Опис: Карапузова Н. Д. Посилення позитивної мотивації майбутніх учителів до опанування методики навчання математики в початковій школі / Н. Д. Карапузова // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 34. - С. 54-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10673
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Посилення позит мотивац майбут учит.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок