DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10656
|
Назва: | Функціонально-процесуальні засади естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога |
Автори: | Федій, О.Андр. |
Ключові слова: | естетотерапевтична компетентність педагога функції естетотерапії педагогічний процес естетотерапія педагог особистість |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито окремі методологічні питання естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога. З'ясовано основні педагогічні функції естетотерапії в навчально-виховному процесі та принципи естетотерапевтичного впливу на особистість вчителя. Представлена їх загальна класифікація. |
Опис: | Федій О. А. Функціонально-процесуальні засади естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога / О. А. Федій // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. Сумського ДПУ імені А. С. Макаренка / гол. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : СДПУ, 2011. – № 1 (11). – C. 380-389. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10656 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|