DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10656

Назва: Функціонально-процесуальні засади естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога
Автори: Федій, О.Андр.
Ключові слова: естетотерапевтична компетентність педагога
функції естетотерапії
педагогічний процес
естетотерапія
педагог
особистість
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито окремі методологічні питання естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога. З'ясовано основні педагогічні функції естетотерапії в навчально-виховному процесі та принципи естетотерапевтичного впливу на особистість вчителя. Представлена їх загальна класифікація.
Опис: Федій О. А. Функціонально-процесуальні засади естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога / О. А. Федій // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. Сумського ДПУ імені А. С. Макаренка / гол. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : СДПУ, 2011. – № 1 (11). – C. 380-389.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10656
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Функціон-процес засади естет.pdf141,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок