DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10654

Назва: Ретроспективний аналіз вітчизняного досвіду використання естетотерапії у професійній діяльності педагога
Автори: Федій, О.Андр.
Ключові слова: естетотерапія
фольклорна арт-терапія
психологічний комфорт
творчість особистості
особистісно орієнтована педагогіка
професыйна діяльність
досвід
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено досвід української народної педагогіки та основних надбань вітчизняних педагогів-гуманістів щодо створення естетотерапевтичного освітнього середовища, у якому гармонійно та творчо розвивається індивідуальність педагога та вихованця. Зазначено, що українська педагогіка розвивалась як особлива форма самоусвідомлення та самовираження людини у філософському національно-культурному форматі знань. Зроблено висновок про те, що естетотерапевтичний контекст педагогічних ідей на Україні завжди відповідав гострим запитам сучасності, створював ті необхідні освітні умови, що дозволяли формувати повноцінного, життєздатного громадянина своєї держави.
Опис: Федій О. А. Ретроспективний аналіз вітчизняного досвіду використання естетотерапії у професійній діяльності педагога / О. А. Федій // Зб. наук. пр.Уман. держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини / гол. ред. М. Т. Мартинюк. – Умань : ПП Жовтий, 2011. – Ч. 1. – С. 264-271.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10654
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ретроспектив.аналіз вітч.досвіду.pdf157,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок