DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10653

Назва: Пісочна терапія у просторі професійної діяльності сучасного вчителя початкових класів
Автори: Федій, О.Андр.
Ключові слова: пісочна терапія
естетотерапія
початкова школа
освітній процес
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): У статті представлений психолого-педагогічний потенціал новітнього напряму розвитку психотерапевтичних знань – пісочної терапії. На основі аналізу сучасного зарубіжного досвіду естетотерапії природними та мистецькими засобами автором виділені найбільш ефективні шляхи впровадження пісочної терапії в освітній процес початкової школи.
Опис: Федій О. А. Пісочна терапія у просторі професійної діяльності сучасного вчителя початкових класів / О. А. Федій // Вісник Житомирського університету імені Івана Франка / Гол. ред. П. Ю. Саух. – Вип. 43. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – С. 96-101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10653
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Пісочна терапія у просторі.pdf321,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок