DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10591

Назва: Формування логіко-математичних понять у старших дошкільників у процесі пізнавальної діяльності
Автори: Цисик, А.В.
Гришко, О.І.
Ключові слова: логіко-математичні поняття
дошкільний вік
дошкільний навчальний заклад
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються особливості формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку. Розкривається сутність основних понять, які засвоюються у дошкільному навчальному закладі.
Опис: Цисик А. В. Формування логіко-математичних понять у старших дошкільників у процесі пізнавальної діяльності / А. В. Цисик, О. І. Гришко // Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти : зб. наук. праць / [ за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Н. В. Ковалевська]. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 3. – С. 229-235.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10591
Розташовується у зібраннях:Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Цисик_Гришко.pdf702,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок