DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10580

Назва: Тренінг як засіб розвитку професійної рефлексії майбутніх учителів початкової школи
Автори: Деньга, Н.М.
Новоселецька, Л.В.
Ключові слова: тренінг
рефлексія
професійна рефлексія
вчитель початкової школи
студент
тренінг для студентів
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Система державного забезпечення підготовки вчителя будувалася на переважанні зовнішніх форм упливу, спрямованих на оволодіння необхідною сумою знань, умінь, професійних навичок, що не завжди приводило до запланованих результатів. Це говорить про існування невиявлених закономірностей, які призводять до розриву між знаннями вчителя й ефективністю їх практичного застосування. «В концепції нової української школи має бути і новий вчитель», – говорить міністр Лілія Гриневич. Новий вчитель повинен бути творчим та креативним, здатним до імпровізації й експерименту, професійного та особистісного зростання, планування й аналізу власної діяльності. Відкриває шлях до подолання протиріччя між складними педагогічними завданнями сучасності, що потребують глибокого теоретичного усвідомлення, і тими прикладними засобами їх розв’язання, що панують в освітянській практиці, рефлексія.
Опис: Деньга Н. М. Тренінг як засіб розвитку професійної рефлексії майбутніх учителів початкової школи / Н. М. Деньга, Л. В. Новоселецька // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 115-117.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10580
Розташовується у зібраннях:Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
50.pdf174,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок