DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10558

Назва: Принципи ціннісної компетентності науково-педагогічних працівників
Автори: Регейло, І.Ю.
Ключові слова: компетентність
педагогічні працівники
компетентнісний підхід
професіоналізм
принципи педагогічного працівника
принцип ідентифікації
ціннісна компетентність
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Початок ХХІ століття характеризується докорінною зміною парадигми у вищій освіті України, що передбачає не лише імплементацію нових підходів і створення інноваційних освітніх технологій, але й переосмислення ролі і завдань усіх учасників освітнього процесу і, зокрема, викладача. Ключовим у трансформації діяльності науково-педагогічного працівника є детермінація його ціннісних орієнтирів, а саме ціннісної компетентності, оскільки вона виконує засадничі функції і є осердям особистості. Водночас зазначені зміни відбуваються на тлі запровадження європейських цінностей у вітчизняний освітньо-науковий простір. Це зумовлює переосмислення традиційних цінностей та обґрунтування ціннісної компетентності науково-педагогічних працівників на методологічному рівні, складовими якого є принципи професіоналізму, морально-етичні, відповідальності, неупередженості, довіри, успішності, пріоритетності, ідентифікації.
Опис: Регейло І. Ю. Принципи ціннісної компетентності науково-педагогічних працівників / І. Ю. Регейло // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 81-83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10558
Розташовується у зібраннях:Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
34.pdf197,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок