DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10473
|
Назва: | Психологічний супровід дітей в період адаптації до ДНЗ |
Автори: | Бурсова, С.С. Карапузова, І.В. |
Ключові слова: | дошкільник діти психологічний супровід адаптація дошкільний навчальний заклад педагог психолог |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються особливості діяльності педагога, психолога під час супроводу дитини, що адаптується до умов дошкільного навчального закладу. Описуються етапи та види адаптації; напрями роботи педагога, психолога; технологія супроводу новоприбулих дітей у різні періоди адаптації. |
Опис: | Бурсова С. С. Психологічний супровід дітей в період адаптації до ДНЗ / С. С. Бурсова, І. В. Карапузова // Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В. М.]. – Вип. 22 (1-2017). – Ч. 2. – Кам’янець-Подільський, 2017. – С. 57-62. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10473 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|