DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10473

Назва: Психологічний супровід дітей в період адаптації до ДНЗ
Автори: Бурсова, С.С.
Карапузова, І.В.
Ключові слова: дошкільник
діти
психологічний супровід
адаптація
дошкільний навчальний заклад
педагог
психолог
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості діяльності педагога, психолога під час супроводу дитини, що адаптується до умов дошкільного навчального закладу. Описуються етапи та види адаптації; напрями роботи педагога, психолога; технологія супроводу новоприбулих дітей у різні періоди адаптації.
Опис: Бурсова С. С. Психологічний супровід дітей в період адаптації до ДНЗ / С. С. Бурсова, І. В. Карапузова // Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В. М.]. – Вип. 22 (1-2017). – Ч. 2. – Кам’янець-Подільський, 2017. – С. 57-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10473
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Психологічний супровід дітей.pdf128,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок