DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10469

Назва: Організація технології педагогічної підтримки студентів із труднощами у навчально-дослідній діяльності
Автори: Карапузова, І.В.
Ключові слова: педагогічна підтримка
організація
технологія
студент
труднощі
навчання
особистість
навчально-дослідна діяльність
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені окремі результати впровадження авторської технології організації педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання. Зокрема, розкриваються особливості надання педагогічної підтримки студентам, у яких виявили труднощі у навчально-дослідній діяльності. Доведено, що у процесі використання різних видів і форм педагогічної підтримки та методів її здійснення майбутні вчителі стали допускати менше помилок у визначенні концептуального апарату дослідження, значно скоротилася кількість технічних помилок в оформленні наукових робіт, студенти активно допомагали один одному при виборі теми дослідження тощо.
Опис: Карапузова І. В. Організація технології педагогічної підтримки студентів із труднощами у навчально-дослідній діяльності / І. В. Карапузова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. № 45 (98). – С. 117-123.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10469
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Організація технології педагогічної підтримки студентів.pdf343,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок