DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10458

Назва: Взаємоузгодженність педагогів дошкільної і початкової ланок освіти у форматі оновлення території успішного переходу дитини до шкільного життя
Автори: Олійник, О.М.
Ключові слова: дошкільна освіта
початкова освіта
початкова школа
дошкільна освіта України
нова українська школа
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Питання наступності зорієнтовані на інтеграцію двох ланок освіти, на усунення суперечок між запитами школи і програмними можливостями дошкільного навчального закладу, між необхідністю враховувати специфіку дошкільної та початкової освіти. Наступність – двосторонній процес: з одного боку – дошкільна ступінь, зберігає самоцінність дошкільного дитинства, формує фундаментальні особистісні якості дитини, служить основою успішного навчання; з іншого – школа, як наступник, підхоплює досягнення дитини-дошкільника, а значить дійсно знає про реальні досягнення дошкільного дитинства і розвиває накопичений ним потенціал. Сучасна освіта передбачає відкритість майбутньому, а її подальший розвиток повинен спрямовуватися на надання освітньому процесу творчого характеру, що потребує нової освітньої моделі, яка б відповідала реаліям суспільства, глобальним змінам в усіх сферах життя, які викликані сучасними стрімкими інтеграційними процесами в світі.
Опис: Олійник О. М. Взаємоузгодженність педагогів дошкільної і початкової ланок освіти у форматі оновлення території успішного переходу дитини до шкільного життя / О. М. Олійник // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 93-96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10458
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
31.pdf222,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок