DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10438

Назва: Методика формування медіа-освітніх умінь майбутніх вчителів початкової школи
Автори: Плугіна, А.П.
Ключові слова: освітні уміння
медіа-освітні уміння
медіа-освіта
молодь
освіта України
інфоційно-комунікаційні технології
майбутній вчитель
вчитель початкової школи
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Методика медіа-освіти, як правило, базується на реалізації різноманітних завдань. Теоретичний аналіз елементів таких завдань, розроблення та застосування на практиці дають можливість виділити основні їх функції: навчальні (засвоєння знань про теорії та закони, прийоми сприйняття та аналізу медіа-текстів), розвивальні (розвиток мотиваційних, вольових та інших якостей та властивостей особистості, а також досвіду контактів з медіа), адаптаційні (первісний, понятійний етап взаємодії з медіа) та керувальні (формування найкращих умов для аналізу медіа-текстів). На наше переконання, під час вивчення медіа-джерел обов’язково потрібно проводити словникову роботу. У процесі застосування медіатехнологій потрібно акцентувати увагу на знаннях та навичках, що були отримані на попередніх заняттях.
Опис: Плугіна А. П. Методика формування медіа-освітніх умінь майбутніх вчителів початкової школи / А. П. Плугіна // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 54-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10438
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf335,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок