DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10438
|
Назва: | Методика формування медіа-освітніх умінь майбутніх вчителів початкової школи |
Автори: | Плугіна, А.П. |
Ключові слова: | освітні уміння медіа-освітні уміння медіа-освіта молодь освіта України інфоційно-комунікаційні технології майбутній вчитель вчитель початкової школи |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Методика медіа-освіти, як правило, базується на реалізації різноманітних завдань. Теоретичний аналіз елементів таких завдань, розроблення та застосування на практиці дають можливість виділити основні їх функції: навчальні (засвоєння знань про теорії та закони, прийоми
сприйняття та аналізу медіа-текстів), розвивальні (розвиток мотиваційних,
вольових та інших якостей та властивостей особистості, а також досвіду контактів з медіа), адаптаційні (первісний, понятійний етап взаємодії з медіа) та керувальні (формування найкращих умов для аналізу медіа-текстів). На наше переконання, під час вивчення медіа-джерел обов’язково
потрібно проводити словникову роботу. У процесі застосування медіатехнологій потрібно акцентувати увагу на знаннях та навичках, що були отримані на попередніх заняттях. |
Опис: | Плугіна А. П. Методика формування медіа-освітніх умінь майбутніх вчителів початкової школи / А. П. Плугіна // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики
сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) /
Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 54-56. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10438 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|