DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10415

Назва: Гра в процесі мистецької діяльності молодших школярів
Автори: Данько, Н.П.
Ключові слова: гра
молодший школяр
розвиток учня
початкова школа
початкова освіта
дидактична гра
функції гри
курс «Світ мистецтва
рольові ігри
мистецька діяльність школяра
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Навчально-виховний процес у початковій школі передбачає використання ігрового методу та застосування гри, як найбільш освоєної малюками форми діяльності. Ми пропонуємо розглянути можливість застосування ігор під час здійснення мистецької освіти молодших школярів, особливо 6 річних учнів. Оскільки для них в цей віковий період провідною діяльністю залишається ігрова діяльність. Особливо ця проблема набуває актуальності в контексті реформування сучасної початкової освіти. Заняття мистецтвом – чудодійний засіб загального та творчого розвитку людини. Мистецтво є однією з форм пізнання світу й сприяє формуванню естетичної культури, розвитку інтелекту, духовності. Різні види мистецької діяльності сприяють ефективній підготовці дітей до шкільного навчання, розвитку загальних творчих здібностей учнів.
Опис: Данько Н. П. Гра в процесі мистецької діяльності молодших школярів / Н. П. Данько // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 36-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10415
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11.pdf220,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок