DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10406

Назва: Педагогіка партнерства
Автори: Олійник, І.О.
Ключові слова: педагогіка партнерства
нова українська школа
партнерство
учень
самореалізація учня
навчально-пізнавальна діяльність
концепція нової української школи
освіта в Україні
інновації в освіті
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Концепція нової української школи наголошує на необхідності будувати взаємодію з учнями та батьками на засадах педагогіки партнерства, що ґрунтується на співпраці учня, вчителя та батьків і визначає наступні провідні принципи діяльності: повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах; діалог – взаємодія – взаємоповага; розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків); принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей[3]. Педагогіка партнерства – новий термін у педагогічній науці.
Опис: Олійник І. О. Педагогіка партнерства / І. О. Олійник // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 19-22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10406
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf219,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок