DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10252

Назва: Культурно-історичні концепції і дидактичні проблеми проектування змісту сучасної природничо-наукової освіти
Автори: Попова, Т.М.
Павленко, А.І.
Ключові слова: культурно-історичні концепції
зміст природничо-наукової освіти
проектування
освіта
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються культурно-історичні концепції (культурно- історична теорія пізнання і культурно-історична теорія мислення), які є концептуально-мето дологічними засадами переосмислення і проек- тування сучасного змісту природничо-наукової освіти, а також фунда- ментом створення культурно-історичної моделі пізнання. У цьому кон- тексті обговорюються дидактичні проблеми і напрямки проектування змісту навчання природничо-наукових дисциплін. Ключові слова: , .
Опис: Попова Т. М. Культурно-історичні концепції і дидактичні проблеми проектування змісту сучасної природничо-наукової освіти / Т. М. Попова, А. І. Павленко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 201–207. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10252
Розташовується у зібраннях:2012(9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Popova.pdf197,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок