DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10252
|
Назва: | Культурно-історичні концепції і дидактичні проблеми проектування змісту сучасної природничо-наукової освіти |
Автори: | Попова, Т.М. Павленко, А.І. |
Ключові слова: | культурно-історичні концепції зміст природничо-наукової освіти проектування освіта |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються культурно-історичні концепції (культурно-
історична теорія пізнання і культурно-історична теорія мислення), які
є концептуально-мето дологічними засадами переосмислення і проек-
тування сучасного змісту природничо-наукової освіти, а також фунда-
ментом створення культурно-історичної моделі пізнання. У цьому кон-
тексті обговорюються дидактичні проблеми і напрямки проектування
змісту навчання природничо-наукових дисциплін.
Ключові слова: , . |
Опис: | Попова Т. М. Культурно-історичні концепції і дидактичні проблеми проектування змісту сучасної природничо-наукової освіти / Т. М. Попова, А. І. Павленко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 201–207. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10252 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|