DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2012(56) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1023
|
Назва: | Запровадження арт-терапії в освітньо-виховний простір початкової школи: історико-методичний аспект |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | арт-терапія психологічно комфортне середовище гармонізація особистості молодшого школяра навчально-виховний процес початкової школи |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Визначено сутність поняття «арт-терапія», проаналізовано історичні аспекти розвитку арт-терапії, роль та особливості використання арт-терапевтичних технік у роботі вчителя початкових класів з метою створення комфортного середовища щодо формування всебічно розвиненої особистості молодшого школяра. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1023 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(56)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|