DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10220

Назва: Генезис стану готовності педагогів до інноваційної діяльності
Автори: Волик, Л.В.
Ключові слова: педагог
готовність
освіта
інноваційні педагогічні технології
інновація
інноваційна діяльність вчителя
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається генезис та характеристика готовності педагогів до інноваційної діяльності, сутність та значення, визначаються її компоненти.
Опис: Волик Л. В. Генезис стану готовності педагогів до інноваційної діяльності / Л. В. Волик // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 34–43. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10220
Розташовується у зібраннях:2012(9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Volyk.pdf209,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок