DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 9541 до 9560 із 22253
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Методичні рекомендації по розробці цифрової моделі рельєфу (на прикладі використання ГІС SAGA)Федій, О.А.
2011Методичні рекомендації щодо вивчення технік декорування керамічних виробів зі школярамиДаллакян, Н.Г.
2017Методичні рекомендації щодо навчання студентів спеціальності «право» англійського усного монологічного мовлення на засадах диференційованого підходуДружченко, Т.П.
2022Методичні рекомендації щодо написання кваліфікаційних робіт для студентів філологічних відділеньКравченко, В.Л.; Зуєнко, М.О.
2020Методичні рекомендації щодо написання кваліфікаційних робіт для студентів філологічних відділеньКравченко, В.Л.; Медведська, І.М.
2019Методичні рекомендації щодо написання та захисту курсових робіт для студентів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 034 КультурологіяДмитренко, В.А.; Лукʼяненко, О.В.
2021Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів першого курсу освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 035.041 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська) з дисципліни «Практична фонетика англійської мови»Вєнєвцева, Є.В.; Медведська, І.М.; Сосой, Г.С.
2021Методичні рекомендації щодо організації, виконання та захисту курсових робіт для студентів спеціальності 012 Дошкільна освітаГнізділова, О.А.; Манжелій, Н.М.; Вільхова, О.Г.; Вашак, О.О.; Гришко, О.І.; Зімакова, Л.В.; Карапузова, І.В.; Ковалевська, Н.В.; Коваль, В.М.; Лукашова, Ю.О.; Пасічніченко, А.В.; Фазан, Т.П.
2020Методичні рекомендації щодо підготовки розмовних ситуацій із дисципліни «Практика усного і писемного мовлення (англійська мова)» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти предметної спеціальності 014.021 Середня освіта (Англійська мова і література)Луньова, Т.В.
2019Методичні рекомендація до проведення практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Аспірантський практикум з проблем домодерної історії» підготовки здобувачів освітнього ступеня «доктор філософії»Сердюк, І.О.
2016Методичні ресурси навчання української мови в сучасній КанадіМашкова, І.М.
2022Методичні та дидактичні основи лабораторного практикуму з хімічних дисциплінТкачук, Г.С.
2023Методичні та діагностичні аспекти дослідження формування соціальної компетентності у дітей із синдромом ДаунаШевченко, Ю.
2020Методологические и практические проблемы глубинного познания психикиЯценко, Т.С.
2011Методологические основы индикативного планирования развития экономического образования в Украине (на примере научной специальности 08.00.03 – Экономика и управление национальным хозяйством)Антоненко, Л.А.
2009Методологические основы педагогической работы с детьми «группы риска» (на примере опыта А.С. Макаренко)Гриценко, Л.И.
2013Методология педагогики А.С. Макаренко (основные черты)Фролов, А.А.
2019Методологічна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретико-аналітичний аспектЛі, Ліцюань
2018Методологічна компетентність майбутнього вчителя початкової школи: парадигмальний контент-аналізФедій, О.Андр.
2021Методологічна організація психології як сфери миследіяльностіФурман, А.В.; Фурман, О.Є.
Відображення результатів від 9541 до 9560 із 22253
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок