DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 7090 до 7109 із 22046
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Індивідуальне навчально-дослідне завдання із дисципліни «Іншомовний академічний дискурс»Король, Л.Л.
2007Індивідуальне навчально-дослідне завдання як новий підхід до організації самоосвіти студентівГвоздецька, Г.В.
2011Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів з органічної хіміїСербін, В.В.
2019Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліоТопчій, Н.М.
2017Індивідуальний освітній маршрут як форма педагогічного супроводу студентів–внутрішньо переміщених осіб у нових умовах життя та навчанняСас, Н.М.
2020Індивідуальний підхід до дітей дошкільного віку при формуванні елементарних математичних уявленьГришко, О.І.; Щербина, К.
2013Індивідуальний підхід як основа особистісно зорієнтованого навчанняСолод, О.
2020Індивідуальний робочий зошит з курсу «Генетика з основами селекції» в умовах дистанційного навчанняГомля, Л.М.
2014Індивідуальний стиль спортивного журналіста рецепції спеціалізованої аудиторії: методологічний аспектМельніченко, О.А.
2020Індивідуальні і самостійні тренування у підготовці юних футболістівСобко, С.Г.
2007Індивідуальні навчально-дослідні завдання, як засіб розвитку творчих здібностей особистості майбутнього вчителя математики в процесі професійної підготовкиГорзій, Т.О.; Макарова, І.Л.
2011Індивідуальність вчителя: від моделі до технології супроводу становленняПєхота, О.М.
2009Індивідуально-авторська номінація в українській поезії 10–30-х років ХХ століттяВокальчук, Г.
2013Індивідуально-гуманістичний підхід у вихованні особистостіХоменко, А.В.
2016Індивідуально-диференційований підхід до творчого розвитку особистості студентів у процесі етнодизайнерської діяльностіРуденченко, А.А.
2022Індивідуально-диференційований підхід при дистанційному навчанні учнів ІКТ-дисциплінЖуренко, А.
2011Індивідуально-типологічні вияви комунікативної толерантності особистості майбутнього вчителяЗінченко, А.В.
2017Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкілПотоцька, І.С.
2017Індигенна мікрофлора - перша ланка захисту організму людиниНеборак, С.С.
2019Індуктивний метод навчання та його значення у фаховій підготовці вчителя математикиЛутфуллін, М.В.
Відображення результатів від 7090 до 7109 із 22046
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок