|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Заголовки
Відображення результатів від 5462 до 5481 із 22045
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Емоційне вигорання у професійній діяльності | Колесникова, Н.І.; Коритько, І.В. |
2006 | Емоційне виховання кордоцентричної особистості в контексті етнопедагогічних досліджень | Лобач, О.О. |
2000 | Емоційне виховання школярів на уроках риторики | Лобач, О.О. |
2003 | Емоційне здоров'я майбутнього вчителя | Лобач, О.О. |
2016 | Емоційне неблагополуччя дитини дошкільного віку | Пасічніченко, А.В.; Атаманчук, Н.М. |
2018 | Емоційне та професійне "вигорання" педагогів | Козаренко, Д.А.; Кондель, В.М. |
2016 | Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності | Калюжна, Ю.І. |
2019 | Емоційний вектор життєвого простору підлітків | Лобач, О.О. |
2017 | Емоційний інтелект і партнерська взаємодія | Смолік, О.С. |
2023 | Емоційний інтелект як чинник ефективної комунікації державних службовців | Перетятько, Л.Г.; Тесленко, М.М.; Юдіна, Н.О. |
2022 | Емоційний інтелект як чинник конгруєнтних міжособистісних стосунків | Вараксіна, А.В. |
2023 | Емоційний інтелект як чинник розвитку професійного самовизначення майбутніх психологів | Полях, Ю.А. |
2023 | Емоційний компонент естетичної культури майбутніх хореографів: сутність, показники сформованості, результати діагностичного експерименту | Горголь, В.П. |
2021 | Емоційний комфорт середовища – один із факторів конкурентоспроможності закладу позашкільної освіти (на прикладі Центру дитячої та юнацької творчості Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області) | Тесля, Л.В. |
2021 | Емоційний розвиток особистості як умова формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку | Клевака, Л.П.; Гришко, О.І. |
2023 | Емоційні переживання батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами | Шевчук, В.В.; Калініченко, І.О. |
2020 | Емоційні стани студентів закладів вищої освіти на лекційних заняттях | Грицук, О.В. |
2013 | Емоційно-вольова культура - важлива умова професійного становлення майбутніх учителів початкових класів | Скрипай, Т.М. |
2022 | Емоційно-ціннісний компонент готовності майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів | Федій, О.А.; Мірошніченко, Т.В.; Мисливець, В.М. |
2013 | Емоційно-ціннісний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування | Кращенко, Ю.П. |
Відображення результатів від 5462 до 5481 із 22045
|