DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 2544 до 2563 із 22163
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Використання провідних ідей Г. Г. Ващенка у дидактичному процесі вищого закладу освіти (до 140-річчя від дня народження видатного педагога)Тихоненко, М.
2021Використання програм GeoGebra у вивченні математичного аналізу в закладах вищої освіти ( на прикладі обчислення потрійних інтегралів)Клімішина, А.Я.
2017Використання програми «IRRAS» у процесі зменшення вірогідності настання нещасних випадківЯкименко, А.В.
2013Використання програми Intel® "Навчання для майбутнього" для вдосконалення інформаційної компетентності майбутніх учителів-біологівВовк, С.В.; Євтушенко, Г.О.
2013Використання проектної організації навчального процесу та управління діяльністю вищих навчальних закладівСас, Н.М.
2020Використання проєктної технології на уроках біології та в позакласній роботіГрицай, Н.Б.
2020Використання проєктної технології при викладанні новітньої історії слов’янських народів (з досвіду роботи)Костиренко, Т.О.; Тронько, Т.В.
2021Використання професійно орієнтованих текстів на заняттях з англійської мови для студентів спеціальності «Туризм» (розробка програми дисципліни «Іноземна мова у ситуаціях професійного спілкування»)Петрушова, Н.В.; Кравченко, В.Л.
2021Використання регіональних мистецьких надбань у формуванні змістового компоненту хореографічних занять у школі мистецтв (на прикладі ПМШМ «Мала академія мистецтв» імені Р. О. Кириченко)Ткаченко, М.
2016Використання рекреаційних ресурсів Мезинського НПП з метою природотерапії школярівПодоляко, Л.П.; Наливайко, А.Є.
2014Використання ресурсів Internet в організації позакласної роботи учнів з біологіїТаран, М.О.; Скиба, М.М.
2020Використання ризик-орієнтованого підходу для аналізу вірогідності виникнення пожежі у навчальній майстерніШуть, С.О.
2020Використання рідкісних та зникаючих представників родини Сaryophyllaceae juss. у зеленому будівництвіДжус, Л.Л.; Діденко, І.П.
2019Використання різних видів ігор у процесі ознайомлення дітей з природоюБараннік, Л.В.
2014Використання річкових природно-аквальних комплексів для оздоровлення та відпочинку на території УкраїниМащенко, О.М.; Фуголь, А.О.
2019Використання роботи над пейзажем як засобу формування просторового мислення майбутніх фахівців художньо-педагогічної галузіВисікайло, Т.В.
2018Використання розвивального математичного матеріалу з метою формування елементарних математичних уявлень старших дошкільниківБурсова, С.С.; Гришко, О.І.; Карапузова, І.В.; Клевака, Л.П.
2007Використання рольової гри при вивченні теми "Роль хімії в житті суспільства"Багачова, В.
2013Використання рослин-сухоцвітів в різні історичні епохиІщенко, В.І.; Прихода, Є.А.
2015Використання САПР одягу в процесі фахової підготовки вчителівГришко, Ю.О.
Відображення результатів від 2544 до 2563 із 22163
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок