DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 2519 до 2538 із 22045
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Використання прийому доведення у дослідницькій роботіНізовцев, А.В.
2021Використання принципів системи безперервної освіти в галузі працеохоронної діяльностіКондель, В.М.
2007Використання принципів староруського світогляду у творчій ініціативі учителя ХХІ століттяЛук'яненко, О.В.
2017Використання принципів трансформації для проектування жіночого ділового одягуЛось, М.В.; Попова, Т.І.
2017Використання принципу мультимедійності як засобу індивідуалізації навчання студентівЧелебій, І.
2022Використання природних сорбентів пектину та хітозану в медициніСтрижак, Д.О.; Стрижак, С.В.
2015Використання природних чинників для підвищення адаптаційних можливостей організму школярівКоваль, А.А.; Чечотіна, С.Ю.
2019Використання провідних ідей В. О. Сухомлинського у підготовці сучасного вчителя (до 100-ліття від дня народження великого педагога)Батог, Є.
2019Використання провідних ідей Г. Г. Ващенка у дидактичному процесі вищого закладу освіти (до 140-річчя від дня народження видатного педагога)Тихоненко, М.
2021Використання програм GeoGebra у вивченні математичного аналізу в закладах вищої освіти ( на прикладі обчислення потрійних інтегралів)Клімішина, А.Я.
2017Використання програми «IRRAS» у процесі зменшення вірогідності настання нещасних випадківЯкименко, А.В.
2013Використання програми Intel® "Навчання для майбутнього" для вдосконалення інформаційної компетентності майбутніх учителів-біологівВовк, С.В.; Євтушенко, Г.О.
2013Використання проектної організації навчального процесу та управління діяльністю вищих навчальних закладівСас, Н.М.
2020Використання проєктної технології на уроках біології та в позакласній роботіГрицай, Н.Б.
2020Використання проєктної технології при викладанні новітньої історії слов’янських народів (з досвіду роботи)Костиренко, Т.О.; Тронько, Т.В.
2021Використання професійно орієнтованих текстів на заняттях з англійської мови для студентів спеціальності «Туризм» (розробка програми дисципліни «Іноземна мова у ситуаціях професійного спілкування»)Петрушова, Н.В.; Кравченко, В.Л.
2021Використання регіональних мистецьких надбань у формуванні змістового компоненту хореографічних занять у школі мистецтв (на прикладі ПМШМ «Мала академія мистецтв» імені Р. О. Кириченко)Ткаченко, М.
2016Використання рекреаційних ресурсів Мезинського НПП з метою природотерапії школярівПодоляко, Л.П.; Наливайко, А.Є.
2014Використання ресурсів Internet в організації позакласної роботи учнів з біологіїТаран, М.О.; Скиба, М.М.
2020Використання ризик-орієнтованого підходу для аналізу вірогідності виникнення пожежі у навчальній майстерніШуть, С.О.
Відображення результатів від 2519 до 2538 із 22045
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок