|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми STEM-освіта
Відображення результатів від 9 до 28 із 39
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Актуальність STEM-освіти у підготовці молодших бакалаврів фізичної культури і спорту | Горбенко, К. |
2020 | Виклики дозвіллєвого середовища та відповідь STEM технологій у позашкільній освіті | Кобобел, А.Є. |
2023 | Використання діяльнісного підходу на уроках хімії в сучасній школі | Кравченко, Л.В. |
2021 | Вплив STEM-освіти на інноваційний розвиток природничо-математичної освіти в Україні | Хміль, Н.В.; Соя, О.М. |
2023 | Впровадження STEM-освіти на уроках біології та екології | Крошка, А.В.; Федорова, М.В. |
2022 | Впровадження STEM-освіти на уроках біології та екології | Крутоголова, А.В. |
2022 | Впровадження елементів STEM-освіти в ТРВЗ-педагогіку | Харченко, О.В. |
2023 | Впровадження елементів STEM-освіти на заняттях хімії | Андрушкевич, В.О. |
2022 | Впровадження елементів STEM-освіти у процес підготовки майбутніх педагогічних працівників | Масовець, Д. |
2023 | Дослідження якості молока і молочних виробів з використанням цифрового вимірювального комплексу Einstein | Стрижак, С.В. |
2022 | Застосування STEM-технологій у Новій українській школі | Баклицький, Є. |
2022 | Значення освітньої робототехніки для формування основ проєктної діяльності учнів | Бондар, О. |
2022 | Історичні передумови становлення STEM-освіти у США та Західній Європі | Щука, О. |
2021 | Окремі аспекти організації уроків математики на засадах STEM-освіти | Каун, В.В. |
2023 | Особливості становлення STEM-освіти: зарубіжний досвід | Петренко, Л.М.; Кокарєва, А. |
2022 | Особливості технологій STEM-освіти на уроках математики | Пузь, Д. |
2022 | Особливості формування дослідницьких умінь учнів в умовах STEM-освіти | Вдовика, А. |
2022 | Особливості формування професійної компетентності зі STEM-освіти майбутніх вчителів інформатики | Кокарєва, А. |
2021 | Підготовка майбутніх учителів природничих наук до роботи в Новій українській школі | Грицай, Н. |
2022 | Проєкт "Віртуальний STEAM-кабінет як освітній ресурс" для вчителів природничих дисциплін | Цимбалюк, О.В. |
Відображення результатів від 9 до 28 із 39
|